Firma Bet Cafe Arena doreste sa vina in orasul Gaesti, pe aceasta cale doresc sa va intreb daca va identificati cu imaginea pe care compania o promoveaza pe piata si in acelas timp daca v-ati dori sa beti o un Bergembier de 3 lei, un Pepsi de 2 lei sau o Lavazza de 3  in timp ce urmariti meciul Live pentru a vedea daca norocul va surade pentru biletul plasat la casa de pariuri.

  
 Si bomboana de pe tort, firma a introdus un sistem de bonusare pentru pariurile castigatoare de pana la 200%.

Astept comentariile dumneavaostra gaesteni !

24 comentarii:

plouacugaleata spunea...

ar fii o locatzie importanta pentru Gaesti.mias dorii mult sa fiu unul din clientzii fideli.astept cu nerabdare deschiderea.stima

Unknown spunea...

astept cu nerabdare deschiderea.stima

Unknown spunea...

Da as vrea sa se deschida aceasta sucursala bet cafe.

Andrew mi boy spunea...

eu ma mai duc la sky bet sa mai pun cate un bilet , si daca am timp imi mai beau si cafeaua acolosi cand am auzit ca se deschide si la noi bet cafe chiar m-am bucurat..

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Bet spunea...

Bine ai venit Bet Caffe

Anonim spunea...

Abia astept deschiderea locatiei din Gaesti,din cate am vazut mult mai mult spatiu decat in celelate case de paiuri si mult mai frumos amenajata ..Baflta la cat mai multi clienti

jaczko_rodica@yahoo.com spunea...

Super preturi, eu nu vi sa vad meciurile dar imi place foarte mult ideea si amenajarea interioara.Bine ai venit Bet Caffe

Bogdan spunea...

Cand primim si cote ceva?

vlad druga spunea...

pe mine sincer ma intereseaza mai mult spatiul pentru ca de exemplu la public bet , e foarte mic e foarte mare agloemeratie am fost o data si gata , a doua oara nu-mi mai trebuie nu vreau sa ma calc pe picioare cu toata tigania din oras atata timp cat aici la bet cafe iti oferea alte servicii ar fi fost chiar interesant plus ca nu veneam singur sa iti fac vanzare . am o gramada de prieteni cu care merg sa punem la pariuri

Andrei Sky spunea...

Inainte de toate important este si cafeneauua deoarece poti sta linistit dimineata sa pui un pariu, sa bei cafeluta de dimineata intr-un mediu placut.Multa bafta ! Aduceti si jocuri de noroc ???Am mai fost in alte locatii din Bucuresti si ideea cu jocurile de noroc chiar este foarte buna

Valentin Nae spunea...

Din cate am auzit ii bat la oferta pe PublicBet, ca sa nu mai zic de Stanley

Dorin9 spunea...

am fost ieri intr-o agentie din cluj , ( pt cei din cluj in sensul giratoriu din marasti )
sincer sa va spun nu se compara cu Astra, Stanley, pariloto (parerea mea)
poti paria live , cote destul de bune pt pariuri live ,sunt vreo 6-7 mese , scaunele foarte comode , poti sa bei cafea suc si sa stai sa te uiti si la meciuri :)
nota 10 pt ei :)

Stanciu Florin spunea...

o initiative buna... mai sta omul la o cafeluta... vede meciul live, si poate mai baga un pariu , un poker la aparate :) ok . interiorul este dragut in comparatie cu ce e acum pe piata din Romania
Am vazut ca Dinu Patriciu a facut inaugurarea si din cate am inteles e si el actionar acolo.
Se poate paria LIVE.

Alexandru spunea...

Era nevoie si de asa ceva .

Petrica spunea...

Cam pe cand deschiderea?

Anonim spunea...

Astept deschiderea locatiei din Gaest..Baflta la cat mai multi clienti...si sa auzim de bine

Anonim spunea...

baieti, ce mai asteptai dati drumul odata sa aveti multa bafta

Cristi Dorian spunea...

Se pare ca au stiut ce fac cei care vor deschide.Pe mine ma incanta ideea cu bonusurile cat si miza minima ca este de 1 leu.

Marius C spunea...

Credeam ca bag un pariu live in seara asta la voi;))

costin spunea...

COSTIN - Betcafe este o casa de pariuri puternica ce ofera cote foarte bune si au o oferta foarte bogata ce cuprinde toate sporturile si cu pariuri speciale pentru sporturile. de departe cea mai buna alegere pentru pariorii din oras...credeti-ma.joc la pariuri de o gramada de ani , dar betcafe m-a convins sa raman fidel doar acestei case de pariuri.

George spunea...

Bravo Bet Cafe

Mihai S spunea...

Asteptam pariuri live.Pe cand se aude deschiderea ?

Stefan spunea...

Ne-ar place ...Dar sa vedem cand vine si la noi ...Din cate am auzit sunt tari pe piata ...Acum ramane sa asteptam.Stima

Trimiteți un comentariu